sommardag! :)

jaha, dagen har inte erbjudit speciellt mycket. vaknade vid 10, upp & åt frukost ute i solen med Chanell & Trixi :) väldigt mysigt! gick & la mig igen, sov till halv 1, upp och åt mat. sen bara tog det lungt, solade, packade lite inför rättvik. men kom på nu att jag har missat rätt mycket som ska med! sen kom älskling, linn & brorsan då blev det grillad god mat :D sen åkte jag, linn & mamma till stallet! alla hästar var inne, så vi fick ta bakvägen in i stallet pågrund av att dom ställt häst på fel ställe, väldigt irriterande.. haha men iaf den fick ja ta ut alla, jävlar va stor Arom kändes! :o helt sjukt, jag litar 0% på honom just nu också.. så det kändes superkonstigt. sen vidare hem, duscha osv. sen vid 11 kom älskling & brorsan hem från att ha varit ute & fiskat, då vart det stan. pratade med lite folk på bt & donken. nu sitter jag hos älskling, han åkte precis å jobbade.. så jag har väl mega tråkigt kan man säga. ska väl spela lite på king ;)
sofi <3 jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0