SOMMARLOV.

äntligen är det sommarlov. har jobbat i 3 veckor å jävlar va tråkigt. eller iallafall vissa dagar.
å i helgen blev det massa power meet :D så hilma kul, å bilen höll hela helgen! (y) brorsan kan minsann vissa saker ;D
idag har jag och älskling sovit fram till klockan blev 3, gick upp åt lite osv. sen ringde lina :) å kom och hämtade oss, så blev det film på kvällen med lite folk. kl 7 åkte jag linn och jocke till stallet :D exakt 12 minuter tog det för linn å mig i rejserfart!
sen har väl kvällen bara blivit värre, orkar inte med allt skit? vill bara att allt ska vara jätte bra, men vem har det så hela tiden?
allt blir jämt missförstått, och jag förstår inte varför jag alltid är på fel plats vid vissa tillfällen, allt blir ju jämt fel! vad man än gör är det fel!?
jag är så glad att jag har dig linn, du ställer alltid upp och finns där. även hur sur jag än kan vara! du betyder massor.<3
och glömt å blogga har jag också gjort! har inte ritkigt haft tid när jag jobbat! men ska väl bli lite bättre.. på söndag åker jag iallafall till Finland :) trevlans. skönt att få komma iväg. men kommer sakna älskling massa, men de är som tur var bara 3 dagar!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas de blir bättre med allt,vet bara lite vad de handlar om men,du har ju inte gjort nått fel, du ska inte må dåligt då :/<33

2009-07-07 @ 22:55:50
Postat av: Linn Karlsson

Jag älskar dig sofi skulle inte klara mig utan dig <3

2009-07-15 @ 23:15:28
URL: http://linnkarlssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0