första sommarjobbsdagen!

jaha, vaknade kl halv 7, gick upp och var väldigt nervös! usch det va hemskt, men sen gick jag till åsundagården. å där gick allt prima skinka! kunde inte ha gott bättre. jag ska vara med hemtjänsten i 3 veckor :D och det var riktigt kul idag, fick även sluta lite tidigare, kring halv 2. fast igentligen skulle ja sluta 4 ! :) men de löste vi. sen gick ja tilbaka till brorsan :D å jocke va kvar<3 jag somnade nästan direkt i soffan! så jäkla skönt, sen vid 6 kom mamma. & jag ville åka hem så jag gjorde ångrardet, men som vanligt  jag mig till slut när jag väl kommit hem och så vill jag tillbaka! men det går ju inte :( alla bussar har redan gått härifrån!..
men imorgon bär det av till & jobba igen :) trevligt.
usch. jag är på riktigt tråkigt humör, är jätteirriterad på ALLT. :( men ska inte sitta här å klaga. nu tänker jag lägga mig i sängen å ligga där tills jag ska upp imorgon!
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0