studentdagen!

GRATTIS TLL ALLA SOM TOG STUDENTEN! :)

började med att jag hade ställt klockan fel, linn väckte mig å fråga om ja inte skulle gå upp snart :) haha. så då gick ja upp, hjälpte henne att fixa allt åt frukost sen vidare till stan. kom tll stan vid kvart över 7, jag gick med älskling upp till han :D sen kl kvar i 8 mötte jag mickan vid tandläkaren! :D fick ta bort tandställningen, SUPERSKÖNT. sen gick jag upp till jocke å simon igen :) va där en stund. tills det var dags för att kolla på studenterna, väldigt kul å se alla så glada :) kl 4 åkte vi sen ut till bresse med linn å va där, hon fick massa fina presenter :) efter det åkte vi tillbaka till stan, gick upp till jocke. å där va jag resten av kvällen :D vid kl 9 kom mickan å patricia så då tog vi hål i läppen på mig! :) vid halv 2 gick jag å la mig, å älskling kom vid 3!  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0