underbara dag.

ojoj, jag har tammetusan helt glömt att jag gjort blogg! haha :) kom på det nu när jag satt å kolla runt!
jaja idag har vart en trevlig dag :) vaknade upp hos jocke :) sen skola hela långa dagen, fick sluta tidigare för att jag hade gjort klart allt i alla ämnen :) så gick med mickan & patricia å kolla på cykel till mickan :D jag hitta en massa fina cyklar som jag vill ha! så nu blir det allt att övertala mamma att vi ska köpa en ny cykel till mig :)
sen när jag kollat på cyklar med dom så ringde mamma & det vart att åka hem :) skööönt. duschade & åt. sen somnade jag när jag skulle plugga! å älskling ringde & väckte mig, snällt ;) haha. så nu är jag vaken igen (y) å väntar på att älsklingen ska komma :) han skrev snart? men snart kan ju vara allt ifrån 5 min till 5 timmar ;) 
jaja, tack för en underbar dag allihopp!
                                                        
ge mig sommar & sol! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0